Kontakt os
Udfyld formularen og så vender vi tilbage til dig.
Få en fordelagtige strømaftale, med variabel el til indkøbspris
Udnyt strøm i de billigste timer til indkøbspris gennem Power Fuel. Betal kun for den strøm du faktisk bruger i løbet af en dag.
Er der besvær? Ikke længe. Vi tager service til et nyt niveau, ved at hjælpe fra start til slut.. og igen, hvis du har brug for hjælp.
Prisen på strøm er konstant skiftende, det varierer time for time. Derfor tilbyder vi en variabel pris på din elaftale. For os giver det bedre mening at følge markedet, så du kun betaler for den strøm du faktisk bruger.
Med Power Fuel skal du heller ikke bekymre dig om introtilbud eller ændring af prisen på et senere tidspunkt, når du vælger os.
Vi hjælper med at bruge strømmen til hverdag på en bedre måde til en rigtig god pris.
Det er sikkert og nemt at skifte. Du kan kun være tilmeldt ét elselskab, så når du skifter sørger vi for automatiske at flytte dig til os.
Hos Power Fuel opfordrer vi aktivt alle til at flytte deres strøm forbrug til nattetimerne. Ved brug af vores app, kan du bruge strømmen når den er billigst. Her kan du følge udviklingen på el time for time.
Lad automatisk din elbil om natten
Har du eller er du på udkig efter en ladeboks? Så kan vi sikre at du lader din bil der, hvor strømmen er billigst, om natten. På den måde sparer du også ved ikke at lade, når elprisen er på sit højeste.
Ja, det er fint men hvad betyder det?
I stedet for at skulle håndtere, tage stilling til, indhente penge fra refusion og betale til en masse forskellige udbydere så samler vi det under ét område.
Ved valg af Power Fuel Strøm håndterer vi udbetalingen af din månedlige refusion direkte på din elregning. Og du kan frit se udviklingen på el priserne direkte i vores app. Vores intelligente app lader når strømmen er billigst.
Jeg vælger Power Fuel – Hvad så nu?
Alt, du skal gøre er at bestille en ladeboks med en elaftale.
Så står vi for at sende ladeboksen ud og skaffe professionelle installatører til at opsætte den. Skulle der efterfølgende være spørgsmål og bekymringer, kan du altid ringe eller skrive til os for at få hjælp.
Vi tager hånd om hele processen – start til slut.. og alt derefter.
Ja, sagtens. Det er præcis det, vi anbefaler, du gør, når du vælger Power Fuel. Det kræver en særlig elinstallation hos jer, men det er ikke noget, du skal bekymre dig om, for vi håndterer hele processen for dig. For os er det vigtigt at alle forhold er i orden, og at du får den bedste pris – Den får du hvis du lader i hjemmet med Power Fuel.
Hvis du har en elaftale hos os (det hjælper vi med ved køb af en ladeboks), kan vi sikre, at du får din elafgiftsrefusion med en hjemmeladeboks.
Du vil få 95 øre pr. kWh tilbage hver måned i elafgiftsrefusion.
De offentlige tilgængelige ladestandere ejes af virksomheder, institutioner, hoteller mm. og det er disse der fastsætter prisen.
Flere af disse er dog begyndt at vælge spotpriser, og den variable pris kan dermed følges i app’en under strømpriser.
Det er muligt at se prisen inden opladningens start på lokationen i app’en.
Det skyldes, at der ikke er nogen regulering på området. Det er altså op til det enkelte firma, ejer eller udbyder at fastsætte prisen.
Derfor anbefaler vi altid at du skal lade hjemme, her kan du får med Power Fuel’s elaftale 95 øre pr. kWh tilbage og lade i de billigste timer med vores app.
Ved flytning, kontakt da [email protected] som nemt hjælper med overdragelse eller adresseændring.
Tager du din ladeboks til din dit nye hjem, ændrer du blot din adresse under ”Min ladeboks” i vores Power Fuel app. Vi hjælper dig meget gerne igen med en ladeboks, som skal installeres af en autoriseret elinstallatør.
Det er ikke noget problem, for det passer ikke til alle. Vi tjekker altid op med jer og installatøren, for at forstå og gennemgå jeres behov.
Hvis du har brug for en udvidet installation, så ser vi på at lave et uforpligtende pristilbud til jer. Så du ikke bliver overrasket med en regning for en højere pris en forventet.
Intet problem! Vi tager service til et nyt niveau, ved at hjælpe fra start til slut.. og igen, hvis du har brug for hjælp.
+45 53 70 40 30 / [email protected]
Lader du hjemme, og skal derfor have de bedste priser til hjemmet? Så vælg Power Fuel, med vores app lader du når strømmen er billigst.
Er der besvær? Ikke længe. Vi tager service til et nyt niveau, ved at hjælpe fra start til slut.. og igen, hvis du har brug for hjælp.
Du kan med vores app oplade din bil, når elprisen er billigst, du kan se kort over ladepunkter, du kan få navigation til nærmeste ladepunkt og du kan se din faktureringshistorik.
Power Fuel arbejder aktivt med verdensmål 15 og 17.
Vi støtter Den Danske Naturfond med 100 m2 om måneden.
For hver købte ladeboks støtter og bevarer du 1 m2 natur.
Kontakt os for en uforpligtende samtale, hvis du ønsker at få opsat en ladestander til din elbil. Vi drøfter hvilke behov og ønsker du har og ved større anlæg foretager vi en besigtigelse.
POWER FUEL© 2024. All rights reserved
Ved køb af ladeboks har du 2 muligheder.
1. Ja tak, jeg ønsker service og refusion.
Ved valg af service kan du føle dig tryk i dit køb, hvis nu uheldet er ude. Vi er altid tilgængelig for dig, og sikrer at din ladeboks fungerer.
Med Power Fuels refusionsaftale får du 95 øre i refusion pr. opladt kWh. Uden særligt krav om at tegne en elaftale og uden binding.
Kort fortalt, her er hvorfor du skal vælge service- og refusionsaftale
Refusion er en tilbagebetaling af et beløb på 95 øre pr. kWh, som du bruger til opladning af din elbil.
Hvis du bruger 300 kWh på at lade din elbil, så sikrer vi at du får din refusion der svarer til 285 kr. inkl. moms.
Dette tiltag er lavet af staten, men du skal aktivt søge om refusion for at få det ud fra dit forbrug – Det kan være en masse bekymringer, rettelser og spild af din tid at håndtere og dobbelttjekke.
Alt det kan vi håndtere for dig automatisk, så du er sikret at din refusion gennem vores refusionsaftale.
2. Nej tak, jeg ønsker ikke en service- og refusionsaftale.
Du får tilsendt ladeboksen direkte til dig, uden ekstra aftale.
Hvis du har bestilt ladeboks med installation:
Vi kontakter dig for at aftale tidspunkt for installationen.
Vores koordinator screener for opsætning af ladeboks.
Vi ankommer på aftalt tidspunkt og installere ladeboksen.
Vi kører først når det virker.
Du vil blive kontaktet af vores installationsteam indenfor 2 arbejdsdage i hverdagene i tidsrummet kl. 8.00-15.00
Power Fuels ladeløsning til private, sikrer en godkendt installation af dygtige elektrikere.
I vores standard installation klargøres din installation til 11kW, det vil sige, vi installerer 5G 4mm kabel.
Din nuværende installation skal overholde gældende lovgivning.
Vores elektrikere installerer en 20 ampere sikring, da en typisk husinstallation er forsikret med 25 ampere i vejen fra Netselskabet. Opgradering af sikringen til 32 ampere (22kW), er en ekstra ydelse vores installatørpartner vil opkræve.
Vores standard installation indeholder:
Evt. gravearbejde skal foretages inden installation af din ladeboks. Kabelrenden skal være 40 cm. dyb og 25 cm. bred. Vores installationspartner skal oplyses herom, inden de ankommer til adressen og minimum 2 dage før.
Er der ikke tilstrækkelig 4G i dit område, skal din husstand stille wifi til rådighed. Hvis grænseværdien overstiger -75 dBm anbefaler vi konfigurering til wifi. Såfremt signalet ikke er tilstrækkeligt, vil vores montører tilbyde køb af en wifi-extender til montering i din 230V stikkontakt.
Læs også den fulde beskrivelse her:
https://powerfuel.dk/hvad-er-en-standardinstallation/
Har du installeret en ladeboks udført af en autoriseret elinstallatør, skal du blot bestille en udskiftning, som indebærer følgende:
Hej, beklager at siden ser lidt speciel ud – Vi arbejder på det
08/04-2024
Udfyld formularen og så vender vi tilbage til dig.